-
Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku, Reloop jest jednym z liderów w produkcji gramofonów oraz akcesoriów DJ-skich. Teraz jednak, po raz pierwszy, Reloop z dumą prezentuje gramofon HiFi, który został stworzony z myślą o muzycznych entuzjastach oraz purystach dźwięku: TURN 3.
SILNIK DC LOW-NOISE
TURN 3 wyposażony jest w napęd paskowy z silnikiem DC o niskich wibracjach, dzięki czemu wszelkie zakłócenia w dźwięku są na możliwie minimalnym poziomie.
ELEKTRONICZNA KONTROLA PRĘDKOŚCI 33, 45 i 78 RPM
Czysta wygoda: TURN 3 nie wymaga żadnych regulacji paska napędowego. Do zmiany prędkości RPM służy wygodne pokrętło z trzema pozycjami: 33, 45 i 78. Istnieje także możliwość odtwarzania płyt szelakowych po użyciu specjalnej wkładki.
PRECYZYJNE RAMIĘ GRAMOFONOWE
Prostę ramię gramofonowe, które zostało stworzone specjalnie z myslą o TURN 3, oferuje optymalny tracking wkładki co zapewnia wyjątkową jakość dźwięku.
SYSTEM ANTI-SKATING
Gramofon posiada wygodną regulację siły przeciwpoślizgowej (anti-skating) co umożliwia idealne ustawienie przyczepności wkładki.
WSZECHSTRONNE GNIAZDO HEADSHELLA
Gniazdo headshella zastosowane w gramofonie TURN 3 jest prawdziwie wszechstronne. GM/SME umożliwia łatwą wymianę wkładek gramofonowych montowanych na różnych typach headshelli.
FUNKCJA NAGRYWANIA USB
TURN 3 posiada wbudowany interfejs audio USB oraz umożliwia podłączenie gramofonu bezpośrednio do komputera klasy PC/Mac w celu archiwizacji utworów w wersji cyfrowej.
PÓŁAUTOMATYCZNY START/STOP
Praktyczne i wygodne: dzięki półautomatycznej kontroli start/stop, gramofon zatrzymuje odtwarzanie płyty na końcu. Funkcję można wyłączyć w celu manualnej obsługi odtwarzania.
NÓŻKI ABSORBUJĄCE DRGANIA
Specjalne nóżki niwelujące drgania pozwalają uniknąć niechcianych zakłóceń oraz gwarantują czysty sygnał audio.
ALUMINIOWY TALERZ Z GUMOWYM WYGŁUSZENIEM
Gramofon wyposażony jest w ciężki talerz aluminiowy zapewniający dokładną oraz łagodną rotację. Specjalne gumowe wygłuszenie znajdujące się pod talerzem dodaje mu masy oraz pomaga wyeliminować niechciany efekt rezonansu.
POZŁACANE GNIAZDA ORAZ ODŁĄCZANE PRZEWODY
Prócz pozłacanych gniazd zapewniających najczystszy transfer sygnału audio, TURN 3 posiada odłączane przewody ułatwiające transport oraz ich wymianę.
WBUDOWANY PRZEDWZMACNIACZ
TURN 3 jest wyposażony w przedwzmacniacz audio dzięki czemu gramofon można podłączyć bezpośrednio do wzmacniacza i wejścia phono. Nie ma potrzeby podłączania oddzielnego przedwzmacniacza.
SOLIDNA KONSTRUKCJA ORAZ FORTEPIANOWA CZERŃ
Wytrzymała płyta MDF pokryta fortepianową czernią zapewnia stylowy wygląd oraz ciepłą charakterystykę dźwięku.
WKŁADKA ORTOFON 2M RED W ZESTAWIE
TURN 3 fabrycznie wyposażony jest w wysoką jakościowo wkładkę Ortofon 2M Red.
-
The popular wide angle multi-beam high power sky projector, available in HMI 1200 or 2500 lamp versions. The latest development of this world renowned sky tracker includes the digital control over all functions: preset rotation speed, scanning amplitude and reflector scanning speed, together with strobe and blackout facilities, are now selectable via standard DMX 512 signal, with a maximum of 4 channels. As with all Griven sky-projectors, this unit is fully weatherproofed. Power factor correction system available on the HMI 2500 version. Both models project 25 highly visible beams, creating an amazing effect of 28 aperture angle.
Unfavourable weather conditions and surrounding light pollution may affect the normal visibility of the beams.
Dane techniczne
LAMP SOURCE
Type: HMI-DE
Wattage (W): 2500
Base: SFA 21-12/SFC 15.5-6PROJECTION
Angle: 28
Dimmer Blackout: mech. B/Only
Strobe: 1 FpsOPERATION
Modes: Standalone, Master-Slave, On-board control
Channels: 4
Pan: 180
HOUSING
Weather protection: IP23
Cooling: FV
Width (mm): 550
Depth (mm): 720
Height (mm): 905
Weight: GR0025 54 KgPOWER
Input:
230-240V, 50-60Hz, 15A -
Nowe aktywne głośniki ADM-5 firmy Reloop są perfekcyjnym dodatkiem do każdego domowego studia. ADM-5 są niewielkich rozmiarów, a ich charakterystyka dźwięku zadowoli każdego melomana. Zakres częstotliwości na poziomie 35 Hz – 20 kHz zapewnia reprodukcję dźwięku ze wszystkimi jego szczegółami, a moc RMS wynosząca 30W jest w pełni wystarczająca dla typowego domowego użytku. W przeciwieństwie do wielu innych plastikowych aktywnych głośników domowych, obudowa ADM-5 jest wykonana z wysokiej jakości drewna. Dodatkowo, kolumny posiadają ekranowane głośniki niskotonowe niwelując tym samym ich oddziaływanie na sprzęt zewnętrzny. Wejście RCA ułatwia pracę w domowym zaciszu.
-
ADAM SUB10 MK2
Sub8 to mały, ale zaskakująco mocny subwoofer, który poszerzy w dół pasmo przetwarzania każdego systemu odsłuchowego bliskiego pola. Moc dla 8,5-calowego, wytrzymałego woofera z 1,5-calową cewką dostarcza 160 watowy [RMS] wzmacniacz ICE. Wzmacniacz pozostaje chłodny podczas pracy przy maksymalnych poziomach mocy, nawet przez długi czas. Na panelu przednim znajdują się dwa, zmotoryzowane potencjometry: do regulacji poziomu wejściowego i częstotliwości podziału zwrotnicy, za pomocą których można dopasować najlepsze brzmienie dla danego studia. Położeniem tych potencjometrów można także sterować zdalnie za pomocą pilota znajdującego się w zestawie. Dzięki temu ustawisz brzmienie najbardziej odpowiednie dla swojej, idealnej pozycji odsłuchowej.
Sub8 do idealne uzupełnienie monitorów ADAM, takich jak modele z serii AX: S1X i S2X.Subwoofery ADAM
Wszystkie subwoofery ADAM Audio mają jedno zadanie: zapewnić najbardziej autentyczny przekaz muzyczny z możliwych. W przypadku subwooferów ADAM oznacza to właściwe proporcje między mocą a precyzją przetwarzania, oraz rezygnację z „upiększenia” brzmienia podbiciem poziomu częstotliwości basowych kosztem szczegółowości i dynamiki. Subwoofer ma uzupełniać tak bardzo cenione, klarowne i transparentne brzmienie monitorów ADAM o częstotliwości z zakresu niskiego i najniższego pasma.
Wszystkie subwoofery do modelu Sub2100 posiadają symetryczne [XLR] i niesymetryczne [RCA] złącza wejścia i wyjścia, oraz zestaw kontrolerów, za pomocą których można dopasować brzmienie według potrzeb do akustyki pomieszczenia.“Jak najbardziej polecam ten model wszystkim, którzy szukają najwyższej klasy subwoofera” – Recenzja modelu Sub12 w magazynie Tape Op [2/3 2009].
Złącza i regulacja
Wszystkie subwoofery do modelu Sub2100 wyposażono w zestaw kontrolerów, za pomocą których można dopasować brzmienie według potrzeb do akustyki pomieszczenia.
W każdym modelu znajduje się regulator poziomu sygnału w zakresie od -60dB do +6dB, przełącznik fazowy ±180°, regulowany filtr dolno-przepustowy [50 – 150 Hz], oraz przełączany filtr górno-przepustowy ustawiony na 85 Hz dla wyjścia dla monitorów satelitarnych. Dodatkowo można znaleźć przełącznik ‘Signal-on/Continuous’ dla funkcji automatycznego uruchomienia w momencie, gdy do subwoofera dociera sygnał i automatycznego wyłączenia po 15 minutach bez żadnego sygnału. -
Wygodny montaż w racku, Aktywna Integracja i pamięć dla ustawień.
Oparte na silniku miksera StudioLive™ AI, sterowane „przygotowanym do boju” oprogramowaniem UC Surface [dla Mac®, Windows® i iOS®] cyfrowe miksery StudioLive RM32AI i RM16AI pracują w architekturze Active Integration i zapewniają 32 tory kanałowe i 25 kanałów wewnętrznych miksu. Tak – miksery serii RM są przeznaczone do montażu w racku, są kompaktowe, skalowane i mają pamięć dla 100% ustawień.Jak wszystkie miksery StudioLive z serii Active Integration, miksery RM zapewniają brzmienie bezkonkurencyjnej jakości i są wyposażone w preampy solid-state XMAX™ w klasie A. Miksery RM są proste i intuicyjne w obsłudze, oferują niezwykłą wydajność DSP i umożliwiają transmisję przez Wi-Fi oraz za pomocą sieci przewodowej LAN. Miksery mają też wbudowany interfejs FireWireS800 i są ściśle zintegrowane z zestawem oprogramowania [dla Mac®, Windows® i iOS®] co sprawia, że stanowią przyjazne i wygodne środowisko pracy w warunkach koncertowych i studyjnych.
Dostępne są dwa modele StudioLive RM. Model RM32AI oferuje 32 wejścia mikrofonowe i 16 wyjść Mix, oraz zajmuje cztery poziomy w racku. RM16AI posiada 16 wejść mikrofonowych i 8 wyjść Mix oraz zajmuje trzy jednostki w racku. Poza tym oba miksery są pod każdym względem identyczne.
-
Podstawa to dobre brzmienie!
Aby usłyszeć, co tak naprawdę dzieje się w najniższym paśmie twoich miksów, potrzebujesz wiarygodnego subwoofera. Temblor T8, tak samo jak T10, to subwoofer zapewniający precyzyjne, zrównoważone i mocne brzmienie basu, którym przebija znacznie droższe subwoofery. Z Temblorem usłyszysz jak naprawdę brzmi bas w twoich miksach i stworzysz swoje najlepsze produkcje, które zabrzmią doskonale w całym zakresie pasma, od góry do dołu.
Temblor T8 to idealny partner dla aktywnych monitorów referencyjnych Eris™ i Sceptre™ w połączeniu z którymi prezentuje pełne i wyrównane pasmo. Subwoofer dostarcza muzykalnie i naturalnie brzmiące częstotliwości najniższe, zatem doskonale wzbogaci charakterystykę całego, twojego systemu. Skuteczny i muzykalny Temblor wykonany został z wysokiej jakości komponentów. To sprawia, że szybko i precyzyjnie reaguje na transjenty, naturalnie prezentując najniższe częstotliwości, nie zagłuszając innych częstotliwości i eliminując zjawisko dudnienia.T8 jest subwooferem aktywnym, wyposażonym w 8-calowy przetwornik z kompozytu szklanego. Subwoofer jest nie tylko precyzyjny i ma świetną charakterystykę częstotliwościową [30 Hz – 300 Hz], ale potrafi tez zagrać zaskakująco głośno – do 104 dB SPL. Pamiętajmy jednak, że T10 ma spory zakres mocy: 200W w klasie AB [100W RMS].
To wszystko sprawia, że mamy przed sobą wydajny i skuteczny subwoofer, jakością przebijający znacznie droższe subwoofery. Z Temblorem T8 usłyszysz jak naprawdę brzmi bas w twoich miksach, i wyprodukujesz swoje najlepsze miksy o pełnej charakterystyce pasmowej.
Twój system – perfekcyjnie dostrojony
T8 i T10 posiadają o wiele więcej regulatorów brzmienia, niż inne subwoofery w tej klasie, więc łatwo dostroisz cały system nagłośnienia do charakterystyki pomieszczenia! Subwoofery posiadają regulację poziomu wzmocnienia na wejściu [płynna regulacja od -30 dB do +6 dB]. Do tego dochodzi płynnie regulowany filtr dolno-przepustowy [50 Hz – 130 Hz], z którym łatwo zintegrujesz subwoofer z systemem pełno-pasmowym.Załączany filtr górno-przepustowy służy do usuwania częstotliwości poniżej 80 Hz z sygnału pełno-pasmowego, który z wyjść Temblorów płynie do monitorów głównych. To pozwala uniknąć niepożądanego zjawiska redukcji i znoszenia się częstotliwości w subwooferach. W efekcie subwoofery można dostroić tak, aby idealnie uzupełniał brzmienie nie tylko dla studyjnych monitorów aktywnych PreSonus Sceptre™ CoActual™ i Eris™, ale każdego typu monitorów studyjnych.
-
Podstawa to dobre brzmienie!
Aby usłyszeć, co tak naprawdę dzieje się w najniższym paśmie twoich miksów, potrzebujesz wiarygodnego subwoofera. Temblor™ T10 to subwoofer, który pozwoli ci na precyzyjną kontrolę pasma basowego w miksie. Wykonany z wysokiej klasy komponentów subwoofer posiada pokaźną liczbę wejść i wyjść, oraz zestaw regulacji ustawień, jakich nie znajdziesz w innych subwooferach z tego przedziału cenowego.T10 to idealny partner dla aktywnych monitorów referencyjnych Eris™ i Sceptre™ w połączeniu z którymi prezentuje pełne i wyrównane pasmo. Subwoofer dostarcza muzykalnie i naturalnie brzmiące częstotliwości najniższe, zatem doskonale wzbogaci charakterystykę całego, twojego systemu. Skuteczny i muzykalny Temblor wykonany został z wysokiej jakości komponentów. To sprawia, że szybko i precyzyjnie reaguje na transjenty, naturalnie prezentując najniższe częstotliwości, nie zagłuszając innych częstotliwości i eliminując zjawisko dudnienia.
T10 jest subwooferem aktywnym, wyposażonym w 10-calowy przetwornik z kompozytu szklanego, wewnętrzną zwrotnicę, cewkę przystosowaną do wysokich temperatur i gumowe wytłumienie. Kolumna posiada z przodu otwór bass-reflex, a wewnątrz specjalne wzmocnienia, zoptymalizowane do tłumienia rezonansów. Cała konstrukcja opiera się na gumowej, gwarantującej stabilność podstawie.
To nie koniec. Subwoofer jest nie tylko precyzyjny i ma świetną charakterystykę przenoszenia [20 – 130 Hz], ale potrafi tez zagrać zaskakująco głośno – do 130 dB SPL – przy mocy niższej niż konstrukcje zamknięte. Pamiętajmy jednak, że T10 ma spory zakres mocy: 250 W w klasie AB.Twój system – perfekcyjnie dostrojony
T10 ma większą ilość regulatorów, niż jakikolwiek inny subwoofer w tej klasie. Dzięki temu możesz dostroić cały system odsłuchowy do charakterystyki pomieszczenia. Temblor T10 posiada regulację poziomu wzmocnienia na wejściu [płynna regulacja od -30 dB do +6 dB]. Do tego dochodzi płynnie regulowany filtr dolno-przepustowy [50 Hz – 130 Hz], z którym łatwo zintegrujesz subwoofer z systemem pełno-pasmowym.Załączany filtr górno-przepustowy służy do usuwania częstotliwości poniżej 80 Hz z sygnału pełno-pasmowego, który z wyjść T10 płynie do monitorów głównych. To pozwala uniknąć niepożądanego zjawiska redukcji i znoszenia się częstotliwości w subwooferze. W efekcie subwoofer można dostroić tak, aby idealnie uzupełniał brzmienie nie tylko dla studyjnych monitorów aktywnych PreSonus Sceptre™ CoActual™ i Eris™, ale każdego typu monitorów studyjnych.
T10 posiada także przełącznik nożny [w zestawie] do wyłączania subwoofera, filtru górno-przepustowy oraz sygnału na wyjściu Sub Out. Umożliwia to bezpośredni transfer sygnału źródłowego przez Temblora T10 do monitorów pełno-pasmowych i szybkie porównywanie miksu z basem i bez częstotliwości basowych. To bardzo pomocne rozwiązanie, szczególnie, gdy chcemy ocenić jak miks zabrzmi na różnych systemach odsłuchowych.
Uniwersalny zestaw wejść i wyjść
Żaden inny subwoofer w tym przedziale cenowym nie ma tak bogatego zestawu wejść i wyjść, co Temblor T10. Z tyłu Temblora T10 umieszczono trzy pary wejść do wyboru: dwa zestawy wejść symetrycznych [XLR i ¼” TRS] oraz para wejść niesymetrycznych na złączach RCA.Pary wejść, do których podłączamy sygnał źródłowy działają w określony sposób. W przypadku, gdy korzystamy z obu par wejść symetrycznych, wejścia TRS mają pierwszeństwo nad wejściami XLR. Sygnał z wejść RCA sumuje się razem z sygnałem z wejścia symetrycznego.
Subwoofer ma dwie pary wyjść symetrycznych: typu XLR i ¼” TRS. Sygnał pełno-pasmowy podłączony do wejść stereofonicznych T10 przechodzi przez te wyjścia, więc możesz je połączyć z wejściami prawym i lewym, w swoich monitorach studyjnych. Przy włączonym filtrze górno-przepustowym HPF na wyjściach nie pojawi się sygnał o częstotliwościach poniżej 80 Hz.
T10 posiada oprócz tego symetryczne wyjście XLR, którym można wysłać sygnał basowy z filtra dolno-przepustowego do drugiego subwoofera Temblor T10, co pozwoli uzyskać jeszcze lepszy przekaz w najniższym zakresie pasma.
-
Powietrze i przestrzeń.
Monitory R80 wyposażono w specjalny, 6.8 calowy przetwornik wysokotonowy Air Motion Transformer [AMT], który przenosi najsubtelniejsze dźwięki i najwyższe z częstotliwości. Dzięki temu możesz usłyszeć „powietrze” i wyraźnie poczuć przestrzeń, jaka charakteryzuje nagrania audiofilskie. Transparentne i wyjątkowo precyzyjne brzmienie monitorów serii R sprawia, że odsłuchy te idealnie nadają się do użytku w komercyjnych i domowych studiach nagrań, a także w studiach transmisji i post-produkcji dźwięku.
Doskonałe przetwarzanie transjentów.
Aby wytłumić rezonanse w górnym paśmie częstotliwości, zwykłe przetworniki kopułkowe wypełnia się płynem, co zwiększa ich masę, ale obniża jakość przetwarzania transjentów. W specjalnie skonstruowanym dla monitorów R80 przetworniku wysokotonowym zastosowano natomiast niezwykle cienką, kompozytową membranę kaptonową [< 0.01 mm] z aluminiowym obwodem, który działa jako cewka, dzięki czemu ruchy tweetera są zgodne z napięciem elektrycznym. Szybki czas reakcji przetwornika zapewnia wyraźne i klarowne brzmienie oraz doskonałą reprodukcję transjentów. Wyraźny obraz stereo. W przeciwieństwie do 1-calowego przetwornika kopułkowego, którego obszar projekcji to zaledwie 506 mm2, membrana tweetera AMT promieniuje na obszarze 8 do 13 razy większym, a dźwiękiem pokrywa jeszcze większą powierzchnię. Na przykład, 4,400 mm2 które obejmuje dźwiękiem tweeter monitorów PreSonus R80 to powierzchnia odpowiadająca polu działania 3-calowego przetwornika kopułkowego. Dzięki temu monitory z serii R zapewniają znacznie szerszą scenę dźwiękową niż tradycyjne konstrukcje. Spójne i wydajne. Monitory R80 cechuje szeroka dyspersja boczna oraz bardzo ograniczona dyspersja pionowa. Wąska dyspersja pionowa pomaga w likwidacji odbić od sufitu i biurka, które mogą powodować problemy fazowe. Natomiast szeroka dyspersja pozioma zapewnia szeroką przestrzeń w której odsłuchy brzmią idealnie, tzw sweet spot. Ponieważ anomalie pomieszczenia nie mają znaczącego wpływu na brzmienie monitorów, dźwięk płynący z R80 jest zawsze przewidywalny i brzmi spójnie w każdym pomieszczeniu. Transparentne brzmienie. R80 wyposażono w i 8-calowe, specjalnie powlekane, przetworniki niskotonowe z tkanego Kevlaru®. Sztywne membrany zapewniają bardziej spójny wzorzec rozpraszania w całym paśmie częstotliwości przetwornika. Napędzane dwutorowo 150 W wzmacniaczem klasy D – który czyni z serii R jedne z najmocniejszych modeli w swojej kategorii - monitory zapewniają otwarte, czyste, a przy tym mniej fatygujące słuch doznania brzmieniowe. Ustaw je jak chcesz. Monitory serii R wyposażono w regulację charakterystyki częstotliwości, dzięki której użytkownik może dopasować brzmienie monitorów do warunków w których miksuje. Umożliwia to pełną integrację w każdym środowisku studyjnym. Czteropozycyjny przełącznik Acoustic Space służy do kompensacji poziomu podbicia basu, jakie występuje gdy monitor stoi przy ścianie. Regulacja poziomu przetwornika wysoko-tonowego pomaga jeszcze dokładniej złagodzić anomalie pomieszczenia. Za pomocą pokładowego filtra górnoprzepustowego można zintegrować zestaw monitorów z subwooferem Temblor. Nawiązywanie połączeń. Trzy, różne typy złącz wejściowych umożliwiają łatwe podłączenie do monitorów serii R sygnału audio z miksera, interfejsu, odtwarzacza muzycznego lub innego źródła z sygnałem o poziomie liniowym. R80 posiadają wejścia symetryczne XLR, symetryczne 1/4” TRS oraz niesymetryczne RCA dla sygnału na poziomie linowym. Definicja dokładności. Monitory R80 z przetwornikiem AMT to konstrukcja o wyjątkowo naturalnej reakcji, zapewniającej realistyczną reprodukcję dźwięków, pozwalającą usłyszeć pomieszczenie i oddechy w twoich nagraniach. Transparentne brzmienie i doskonała reprodukcja transjentów czynią z tych monitorów idealne rozwiązanie dla osób miksujących dźwięki w wysokich rozdzielczościach. Posłuchaj ich brzmienia u najbliższego sprzedawcy produktów marki PreSonus.
-
Powietrze i przestrzeń.
Monitory R65 wyposażono w specjalny, 6.8 calowy przetwornik wysokotonowy Air Motion Transformer [AMT], który przenosi najsubtelniejsze dźwięki i najwyższe z częstotliwości. Dzięki temu możesz usłyszeć „powietrze” i wyraźnie poczuć przestrzeń, jaka charakteryzuje nagrania audiofilskie. Transparentne i wyjątkowo precyzyjne brzmienie monitorów serii R sprawia, że odsłuchy te idealnie nadają się do użytku w komercyjnych i domowych studiach nagrań, a także w studiach transmisji i post-produkcji dźwięku.
Doskonałe przetwarzanie transjentów.
Aby wytłumić rezonanse w górnym paśmie częstotliwości, zwykłe przetworniki kopułkowe wypełnia się płynem, co zwiększa ich masę, ale obniża jakość przetwarzania transjentów. W specjalnie skonstruowanym dla monitorów R65 przetworniku wysokotonowym zastosowano natomiast niezwykle cienką, kompozytową membranę kaptonową [< 0.01 mm] z aluminiowym obwodem, który działa jako cewka, dzięki czemu ruchy tweetera są zgodne z napięciem elektrycznym. Szybki czas reakcji przetwornika zapewnia wyraźne i klarowne brzmienie oraz doskonałą reprodukcję transjentów. Wyraźny obraz stereo. W przeciwieństwie do 1-calowego przetwornika kopułkowego, którego obszar projekcji to zaledwie 506 mm2, membrana tweetera AMT promieniuje na obszarze 8 do 13 razy większym, a dźwiękiem pokrywa jeszcze większą powierzchnię. Na przykład, 4,400 mm2 które obejmuje dźwiękiem tweeter monitorów PreSonus R65 to powierzchnia odpowiadająca polu działania 3-calowego przetwornika kopułkowego. Dzięki temu monitory z serii R zapewniają znacznie szerszą scenę dźwiękową niż tradycyjne konstrukcje. Spójne i wydajne. Monitory R65 cechuje szeroka dyspersja boczna oraz bardzo ograniczona dyspersja pionowa. Wąska dyspersja pionowa pomaga w likwidacji odbić od sufitu i biurka, które mogą powodować problemy fazowe. Natomiast szeroka dyspersja pozioma zapewnia szeroką przestrzeń w której odsłuchy brzmią idealnie, tzw sweet spot. Ponieważ anomalie pomieszczenia nie mają znaczącego wpływu na brzmienie monitorów, dźwięk płynący z R65 jest zawsze przewidywalny i brzmi spójnie w każdym pomieszczeniu. Transparentne brzmienie. R65 wyposażono w 6.5-calowe, specjalnie powlekane, przetworniki niskotonowe z tkanego Kevlaru®. Sztywne membrany zapewniają bardziej spójny wzorzec rozpraszania w całym paśmie częstotliwości przetwornika. Napędzane dwutorowo 150 W wzmacniaczem klasy D – który czyni z serii R jedne z najmocniejszych modeli w swojej kategorii - monitory zapewniają otwarte, czyste, a przy tym mniej fatygujące słuch doznania brzmieniowe.
-
Równo i szeroko.
Eris E66 to monitory studyjne, których cechą znamienną jest rozszerzona i niezwykle szczegółowa charakterystyka przetwarzania, a także najszerszy obraz stereo w tej klasie. Przetworniki rozmieszczone w konfiguracji MTM [midwoofer-tweeter-midwoofer, zwanej również „D'Appolito”] zapewniają lepsze przetwarzanie poza osią oraz znakomitą charakterystykę kierunkową. W rezultacie monitory prezentują bardziej spójne, wyrównane w całym zakresie pasma brzmienie i szeroką, szczegółową scenę stereo.Stereofonia.
Konwencjonalne konstrukcje 2-drożne mogą wywoływać wczesne odbicia sygnału w otoczeniu. W przypadku E66 udało się tego uniknąć dzięki umieszczeniu 1.25-calowego przetwornika wysokotonowego z jedwabną kopułką między dwoma, 4.5-calowymi [E44] lub 6.5-calowymi [E66] przetwornikami średniotonowymi. Dwa, mniejsze głośniki pracując równolegle przejmują część dyspersji tweetera co minimalizuje przesunięcie fazowe. W rezultacie otrzymujemy niezwykle detaliczny obraz stereo.Podwójne spojrzenie.
Monitory E66 wyposażono w dwa średniopasmowe głośniki, grające w tym samym zakresie częstotliwości. Głośniki zostały umieszczone w takiej odległości od siebie, aby sygnał emitowany przez oba przetworniki rozchodził się do przodu jako jedna fala. W praktyce, stosunkowo małe, średniopasmowe głośniki E66 zachowują się więc jak jeden, duży głośnik. Dzięki takiemu połączeniu monitory prezentują dużą dynamikę i moc, przy swoich niedużych wymiarach.Zgodny odsłuch.
Fale dźwiękowe emitowane przez dwa głośniki w monitorach typowej konstrukcji mogą wpływać na siebie wzajemnie, co skutkuje podbiciem lub tłumieniem pewnych częstotliwości, w zależności od ustawienia słuchacza względem głośnika. W konfiguracji MTM interferencja elementów zestawu i wynikająca z tego niespójność brzmieniowa są zminimalizowane. Monitory E66 zapewniają słuchaczom bardzo szerokie pole w którym odsłuch jest idealny, tzw. sweet spot, a także spójniejszy odsłuch w osi i poza osią głośników. -
Równo i szeroko.
Eris E44 to monitory studyjne, których cechą znamienną jest rozszerzona i niezwykle szczegółowa charakterystyka przetwarzania, a także najszerszy obraz stereo w tej klasie. Przetworniki rozmieszczone w konfiguracji MTM [midwoofer-tweeter-midwoofer, zwanej również „D'Appolito”] zapewniają lepsze przetwarzanie poza osią oraz znakomitą charakterystykę kierunkową. W rezultacie monitory prezentują bardziej spójne, wyrównane w całym zakresie pasma brzmienie i szeroką, szczegółową scenę stereo.Stereofonia.
Konwencjonalne konstrukcje 2-drożne mogą wywoływać wczesne odbicia sygnału w otoczeniu. W przypadku E44 udało się tego uniknąć dzięki umieszczeniu 1.25-calowego przetwornika wysokotonowego z jedwabną kopułką między dwoma, 4.5-calowymi [E44] lub 6.5-calowymi [E66] przetwornikami średniotonowymi. Dwa, mniejsze głośniki pracując równolegle przejmują część dyspersji tweetera co minimalizuje przesunięcie fazowe. W rezultacie otrzymujemy niezwykle detaliczny obraz stereo.Podwójne spojrzenie.
Monitory E44 wyposażono w dwa średniopasmowe głośniki, grające w tym samym zakresie częstotliwości. Głośniki zostały umieszczone w takiej odległości od siebie, aby sygnał emitowany przez oba przetworniki rozchodził się do przodu jako jedna fala. W praktyce, stosunkowo małe, średniopasmowe głośniki E44 zachowują się więc jak jeden, duży głośnik. Dzięki takiemu połączeniu monitory prezentują dużą dynamikę i moc, przy swoich niedużych wymiarach. -
Wygodny montaż w racku, Aktywna Integracja i pamięć dla ustawień.
Oparte na silniku miksera StudioLive™ AI, sterowane „przygotowanym do boju” oprogramowaniem UC Surface [dla Mac®, Windows® i iOS®] cyfrowe miksery StudioLive RM32AI i RM16AI pracują w architekturze Active Integration i zapewniają 32 tory kanałowe i 25 kanałów wewnętrznych miksu. Tak – miksery serii RM są przeznaczone do montażu w racku, są kompaktowe, skalowane i mają pamięć dla 100% ustawień.Jak wszystkie miksery StudioLive z serii Active Integration, miksery RM zapewniają brzmienie bezkonkurencyjnej jakości i są wyposażone w preampy solid-state XMAX™ w klasie A. Miksery RM są proste i intuicyjne w obsłudze, oferują niezwykłą wydajność DSP i umożliwiają transmisję przez Wi-Fi oraz za pomocą sieci przewodowej LAN. Miksery mają też wbudowany interfejs FireWireS800 i są ściśle zintegrowane z zestawem oprogramowania [dla Mac®, Windows® i iOS®], co sprawia, że stanowią przyjazne i wygodne środowisko pracy w warunkach koncertowych i studyjnych.
Dostępne są dwa modele StudioLive RM.
Model RM32AI oferuje 32 wejścia mikrofonowe i 16 wyjść Mix, oraz zajmuje cztery poziomy w racku.
Model RM16AI posiada 16 wejść mikrofonowych i 8 wyjść Mix oraz zajmuje trzy jednostki w racku.Poza tym oba miksery są pod każdym względem identyczne.
-
PreSonus Studio 192 — 26 x 32 USB 3.0 Audio Interface and Studio Command Center – Video
Stworzony dla twórców
PreSonus Studio 192 to pierwszy interfejs audio USB 3.0 zapewniający brzmienie doskonałej jakości, uniwersalny zestaw złączy, oraz profesjonalne funkcje kontroli miksów i odsłuchu, o wymiarach pojedynczego racka. Bez różnicy czy jesteś twórcą czy realizatorem dźwięku, grasz w zespole czy projektujesz brzmienia, Studio 192 stworzono po to, aby ułatwić ci tworzenie.
Jednoczesne strumieniowanie to 26 kanałów wejściowych i 32 wyjściowych, w jakości 48 kHZ – lub 8 x 14 z jakością 192 kHz.
Korzystaj z wielokrotnie nagradzanego systemu procesorów StudioLive™ Fat Channel dostępnym na każdym wejściu, z odsłuchem o ZEROWEJ LATENCJI.
Kontroluj zdalnie przedwzmacniacze XMAX™ i twórz pozbawione opóźnień miksy monitorowe bezpośrednio w dołączonym programie Studio One Artist DAW. (Użytkownicy programów DAW innych producentów mogą używać zaawansowanej aplikacji PreSonus UC Surface do tworzenia miksów o zerowej latencji z wyborem głośników i zdalnie sterować preampami Studio 192 poprzez MIDI).
Kontroluj miksy i przełączaj głośniki za pomocą komputera, iPada lub PC z ekranem dotykowym.
Studio 192 to twoje, studyjne centrum dowodzenia. Ustaw poziomy w odsłuchach, przełączaj głośniki korzystając ze Studio One® Artist lub UC Surface™, wykorzystaj dwa, niezależne wyjścia słuchawkowe.
Zwiększ ilość wejść i wyjść dodając wyposażony w 8 preampów konwerter DigiMax DP88 (dostępny od jesieni 2015) z możliwością zdalnego sterowania.Twoje studyjne Centrum Dowodzenia.
Studio 192 zaprojektowano jako centralne urządzenie dla projektowych i profesjonalnych studiów nagrań. Pokładowy mikrofon Talkback można włączyć na dowolnym miksie. Dostępne funkcje Dim i Mono umożliwiają kontrolę głównego miksu. Dowolny z miksów możesz usłyszeć w obu torach słuchawkowych. Wykorzystaj dziesięć wyjść symetrycznych dla miksów z sygnałem do odsłuchów, do przełączania głośników lub obu zastosowań, dokładnie tak jak potrzebujesz podczas pracy. Z uniwersalnym oprogramowaniem oraz dużą liczbą wejść i wyjść Studio 192 sprawdzi się wszędzie tam, gdzie nagrywa się i tworzy produkcje dźwiękowe.
-
PreSonus Studio 192 Mobile – stworzony do nagrywania w studio lub w podróży
PreSonus Studio 192 Mobile to interfejs audio USB 3.0, który zapewni Ci brzmienie wyjątkowej jakości. Umieszczone w stacjonarnej, kompaktowej obudowie urządzenie wyposażono w zestaw potrzebnych złączy i profesjonalne funkcje przydatne podczas odsłuchu i miksowania. Jeśli jesteś producentem, realizatorem dźwięku, projektantem brzmień, grasz w niezależnym zespole lub wszystko z powyższych, Studio 192 Mobile został stworzony właśnie dla Ciebie.
-
AudioBox iTwo Studio – wszystko, czego potrzebujesz do nagrywania i produkcji dźwięku.
Zacznij nagrywać już dziś! Sięgnij po kompletny zestaw narzędzi do rejestracji dźwięku marki PreSonus dla systemów Mac, Windows i dla iPada.
Zestaw idealnie nadaje się do produkcji piosenek w trybie wielośladowym, nagrywania utworów demo i pomysłów muzycznych, koncertów, podcastów, nagrań w terenie i do sound designu, oraz do wielu innych zadań!
AudioBox iTwo Studio to kompletny, mobilny zestaw do rejestracji dźwięków na komputerach Mac, PC i iPadzie. W komplecie znajduje się specjalne oprogramowanie z funkcjami, których nie znajdziesz u konkurencji, takich jak na przykład bezprzewodowy transfer utworów z aplikacji Capture Duo w iPadzie do programu Studio One w Macu czy PC