Opis Produktu
Stworzony przez muzyków, dla muzyków.
StudioLive® AR12 USB to wyposażony w 14 kanałów, hybrydowy mikser z którym miksowanie i rejestracja koncertów, produkcja studyjna, próby zespołowe, tworzenie podcastów oraz podobne zadania stają się bajecznie proste. To mikser dla muzyków: jest lekki, uniwersalny, wyposażony w wiele świetnych funkcji oraz analogowe złącza i cyfrowe narzędzia; a do tego łatwy w obsłudze.
Miksuj używając słynnych przedwzmacniaczy PreSonusa w klasie A i trójpasmowej korekcji. Twórz wielościeżkowe nagrania i odtwarzaj podkłady z jakością 24-bity/96 kHz wykorzystując cyfrowy interfejs USB 2.0. Nagrywaj i odtwarzaj ścieżki stereo przy pomocy wewnętrznego rejestratora cyfrowego SD™. Przesyłaj muzykę bezprzewodowo przez pokładowy Bluetooth®. Kompaktowe i wytrzymałe miksery StudioLive AR to najlepsze, uniwersalne rozwiązanie do miksowania i rejestracji występów.
Wszystkie złącza i kontrolery jakich potrzebujesz.
Miksery StudioLive AR12 USB są wyposażone w zestaw złącz i kontrolerów przydatnych do miksowania i nagrywania koncertów, w studiu i na próbach. Każdy z czterech kanałów mono i czterech kanałów stereo posiada: regulację poziomu, wejście mikrofonowe z nagradzanym preampem PreSonus w klasie A, trójpasmowy korektor i inne funkcje. Oprócz wyjść głównych dysponujesz wyjściem monitorowym z dedykowanym torem FX do przesyłania sygnału do odsłuchu na scenie, wzmacniacza słuchawkowego lub systemu do usznego. Ponieważ StudioLive AR12 USB to także mikser studyjny, posiada wyjścia Control Room z regulacją poziomu do których podłączysz swoje monitory studyjne.
Podłącz gitary i bas bezpośrednio do miksera.
Do większości mikserów musisz podłączać gitary akustyczne, elektryczne oraz basowe używając dodatkowo zewnętrznego DI-boxa. Miksery StudioLive AR posiadają na kanałach 1 i 2 wysoko-impedancyjne wejścia instrumentalne, więc możesz podłączyć gitarę lub bas elektryczny bezpośrednio – nie potrzeba żadnego direct-boxa.
Ma wejścia, ma możliwość odtwarzania, to jest Super Channel!
Wyjątkowy kanał Super Channel [kanał stereo 13/14] umożliwia podłączenie do czterech analogowych lub cyfrowych źródeł sygnału stereo jednocześnie, więc możesz używać wszystkich nowoczesnych urządzeń. Podłącz swój odtwarzacz multimedialny do niesymetrycznych wejść RCA i wejść stereo 1/8” kanału Super Channel; odtwarzaj stereofoniczne pliki audio z pokładowego rejestratora SD™ lub przez USB z komputera Mac/PC. Wykorzystaj pokładowy Bluetooth 4.1 aby połączyć swój telefon z mikserem StudioLive AR – w ten sposób uzyskasz natychmiastowy dostęp do swojej biblioteki utworów odtwarzanych w przerwach, do podkładów muzycznych bądź edukacyjnych. Masz utwór, którego ma się nauczyć reszta zespołu? Zsynchronizuj swój telefon i zacznij próbę!
Nagrywanie w studiu lub na koncercie – z komputerem lub bez.
To oczywiste, że chcesz rejestrować swoje koncerty, tak jak tworzyć projekty studyjne czy podcasty itp. Nagrywanie prób to też świetna sprawa. Miksery StudioLive AR umożliwiają dwa, różne sposoby nagrywania. Podłącz mikser StudioLive AR12 USB do komputera przez USB 2.0 i otrzymasz cyfrowy rejestrator wielośladowy 14×4, gotowy do nagrywania wszystkich sygnałów wejściowych oraz głównego miksu w komputerze Mac/PC, w jakości 24-bit/96 kHz. Za pomocą pokładowego rejestratora stereo SD możesz nagrać miks główny bez komputera – po prostu wciśnij Record i już. Nagrywanie nie może być już łatwiejsze!
Odtwarzaj też podkłady i muzykę w przerwach.
Zarówno wewnętrzny interfejs USB i rejestrator SD można wykorzystać na wiele sposobów oprócz nagrywania. Z kilkoma podkładami muzycznymi twój mały zespół zabrzmi jak dużo większy skład. Dlatego przez interfejs USB można odtworzyć dwa sygnały stereo w mikserze – to świetne rozwiązanie do podkładów, ścieżek z klikiem lub zaprogramowanej muzyki. Używaj rejestratora SD do odtwarzania plików muzycznych mp3 i WAV [do 32 GB] przez wiele godzin, lub ścieżek podkładowych bez podłączania komputera. Nie zapominajmy o funkcji Bluetooth na kanale Super Channel, dzięki której można odtwarzać muzykę bezpośrednio ze smartfona. Mając do wyboru kilka sposobów zrobisz wszystko dokładnie tak, jak tego chcesz.
Programy ułatwiające nagrywanie.
Miksery PreSonus StudioLive AR są ściśle zintegrowane z najnowszym oprogramowaniem do nagrywania, co ułatwia realizację kreatywnych pomysłów. Nagrywaj koncerty z oprogramowaniem PreSonus Capture™, a później edytuj dźwięki w nagradzanym programie DAW Studio One® Artist [program do nagrywania i produkcji]; oba programy otrzymujesz za darmo.
Uzyskaj profesjonalne brzmienie dzięki cyfrowym efektom.
Aby stworzyć świetny miks potrzebujesz wysokiej klasy efektów. StudioLive AR12 USB posiada wewnętrzny procesor efektów z 16 presetami, wśród których są pogłosy room, hall i plate, efekty chorus i delay, a nawet symulacja akustycznie przystosowanego pomieszczenia studyjnego pozwalająca uzyskać ciepłe, przyjemne brzmienie. Tory powrotów dla efektów razem z regulacją poziomu master i torem wysyłki do monitorów pozwalają dopasować poziom efektów w miksach głównym i monitorowym. Możesz nawet wyłączać efekty za pomocą przełącznika nożnego [dostępny opcjonalnie]. To tylko jeden ze sposobów na tworzenie profesjonalnej jakości miksów, oraz szybką i łatwą ich rejestrację z użyciem mikserów StudioLive AR.
Kompletne rozwiązanie – kompaktowy, prosty w obsłudze i wytrzymały.
Kompaktowy i wytrzymały mikser StudioLive AR12 USB to łatwe w obsłudze, kompletne rozwiązanie umożliwiające miksowanie i nagrywanie. Z pełną gamą złączy, dwoma sposobami rejestracji i prostym, eleganckim interfejsem szybko stanie się sercem twojego systemu koncertowego i studyjnego. Przekonaj się już teraz jaki świetny jest ten mikser!
DANE TECHNICZNE
Przedwzmacniacz mikrofonowy
Typ: Gniazdo XLR, Klasa A
Maksymalny poziom wejściowy (unity gain):+22 dBu, ±1.0 dB
Zakres regulacji wzmocnienia: Kanały Mono: 50 dB, ±1 dB (unity +50 dB), Kanały Stereo: 40 dB, ± 1 dB (+5 – +45 dB)
Pasmo przenoszenia – wyjścia analogowe: 20 Hz – 20 kHz, +0.5/-1.5 dB
Pasmo przenoszenia – USB (bezpośrednio): 20 Hz – 40 kHz, +0.5/- 1.5 dB
Odstęp sygnał/szum dla wyjść (+4 dBu): 94 dB
Zniekształcenia THD+N (min. wzm., A-waż.): < 0.01%
Impedancja wejściowa: 1 kΩ
EIN (+55 dB wzm., przy 150 Ω., 20 Hz-22 kHz, A-waż.): < 128 dBu
Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (1 kHz, wzm. +55 dB): 65 dB
Zasilanie fantomowe: +48V, ±3V, ogólne
Uwaga: wszystkie wejścia kanałowe są sumowane w przedwzmacniaczu mikrofonowym
Wejścia instrumentalne
Typ: Gniazda ¼” TS, niesymetryczne, Hi-Z
Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm, 1 kHz@0.5% THD+N): +22 dBu ±1.0 dB
Zakres regulacji wzmocnienia: 50 dB, ±1 dB (unity +50 dB)
Pasmo przenoszenia – wyjścia analogowe: 20 Hz - 20 kHz, +0.5/-1.5 dB
Pasmo przenoszenia - USB (bezpośrednio): 20 Hz to 40 kHz, +0.5/-1.5 dB
Dynamika (min. wzm., A-waż.): > 105 dB dB
Dynamika (śr.. wzm., nieważ.): > 100 dB
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, A-waż.): < 0.01%
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważ.): < 0.01%
Impedancja wejściowa: > 1 MΩ
Uwaga: wszystkie wejścia kanałowe są sumowane w przedwzmacniaczu mikrofonowym
Wejścia liniowe
Typ: Gniazda ¼” TRS, symetryczne
Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz@0.5% THD+N): +22 dBu, ±1.0 dB
Zakres regulacji wzmocnienia: Kanały Mono 50 dB, ±1 dB (-20 – +30 dB), Kanał Stereo 50 dB, ±1 dB (-15 – +25 dB)
Pasmo przenoszenia – wyjścia analogowe: 20 Hz – 20 kHz, +0.5/-1.5 dB
Pasmo przenoszenia – USB (bezpośrednio): 10 Hz – 40 kHz, +0.5/-1.5 dB
Odstęp sygnał/szum dla wyjść analogowych (+4 dBu): 94 dB
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, A-waż.): < 0.01%
Impedancja wejściowa (symetrycznie): 10 kΩ
Uwaga: wszystkie wejścia kanałowe są sumowane w przedwzmacniaczu mikrofonowym
Wyjścia: Main, Control Room, Monitor i FX
Wyjścia główne Main: Wtyczka XLR, symetryzowane impedancją
Wyjścia Control Room, Monitor, FX: Gniazdo ¼” TRS, symetryczne
Szacunkowy poziom wyjściowy (wyjścia Main Outputs): +24 dBu, ±1.0 dB
Szacunkowy poziom wyjściowy (wyjścia Control Room, Monitor, FX): +18 dBu
Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, +0.5/-1.5 dB
Zakres dynamiki (A-waż.): > 108 dB
THD+N (20 Hz – 20 kHz, -1 dBFS, nieważ.): < 0.01%
Impedancja wyjściowa: 100 Ω
Wyjście słuchawkowe
Typ złącza: Gniazdo ¼” TRS, Stereo, niesymetryczne
Maksymalny poziom wyjściowy: 150 mW/kanał przy 60 Ω
Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, +0.5/-1.5 dB
Zakres dynamiki (A-waż.): > 103 dB
THD+N (20 Hz – 20 kHz, -1 dBFS, nieważ.): < 0.01%
Przesłuch
Z wejścia do wyjścia (Ref = +4dBu, 20 Hz - 20 kHz, nieważ.): -85 dBu
Międzykanałowy (Ref = +4 dBu, 20 Hz - 20 kHz, nieważ.): -80 dBu
Wskaźniki sygnału LED
Dla sygnału: -50 dBFS (przed EQ)
Poziom szczytowy (Clip): -3.0 dB przed ścinaniem sygnału (przed lub po EQ)
Korektor graficzny
Pasmo basowe - filtr dolno-zaporowy (Low Cut): 100 Hz, -18 dB/na oktawę
Pasmo wysokie - filtr półkowy: ±15 dB dla 12 kHz
Pasmo środka – podbicie: ±15 dB dla 2.5 kHz
Pasmo środka – szerokość pasma Q: Stała, 0.55
Pasmo basowe – filtr półkowy: ±15 dB dla 80 Hz
Sekcja cyfrowa
Rodzaj interfejsu: USB 2.0
Dynamika konwersji A-C (wspólnie): 114 dB
Dynamika konwersji A-C (pomiar: A-waż., 48 kHz): 105 dB
Dynamika konwersji C-A (wspólnie): 114 dB
Dynamika konwersji C-A (pomiar: A-waż., 48 kHz): 105 dB
Głębia bitowa: 24 bity
Dostępne częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96 kHz
Jitter: < 80 ps RMS (20 Hz – 20 kHz)
Tłumienie jittera: > 60 dB (1 ns wej. => 1 ps wyj.)
Rejestrator SD™
Obsługiwane formaty: Karta SD™ format FAT16, Karta SDHC™ format FAT32
Pojemność kart: Karta SD: 2 GB; Karta SDHC: 32 GB
Format nagrywanych plików: Stereo WAV
Formaty odtwarzane: Stereo WAV, MP3
Częstotliwość próbkowania (WAV): 44.1 kHz
Rozdzielczość bitowa (nagrywane pliki WAV): 24 bity
Zasilanie
Złącze: IEC
Wymiary
Wysokość: 95 mm
Szerokość: 402 mm
Głębokość: 390 mm