Opis Produktu
HP60 jest funkcjonalnie i technologicznie zaawansowanym przedwzmacniaczem oraz mikserem słuchawkowym, dedykowanym zarówno profesjonalnym / domowym studiom nagraniowym, jak i osobom korzystającym z dousznych systemów odsłuchu scenicznego. Uzbrojony jest w sześć niezależnych, niskoszumowych wzmacniaczy słuchawkowych o dużej mocy wyjściowej [150mW na kanał], podwójne stereofoniczne wejścia oraz dodatkowe, stereofoniczne wejścia dla sygnałów zewnętrznych – odrębne dla każdego z kanałów. Umożliwia to miksowanie trzech różnych sygnałów stereofonicznych audio na każdym z kanałów [miks A, miks B oraz sygnał zewnętrzny]. Wszystkie kanały posiadają również odrębne stereofoniczne wyjście liniowe służące do wysyłania poszczególnych miksów na dodatkowe wzmacniacze słuchawkowe lub systemy odsłuchowe. Ponadto każdy kanał posiada regulację poziomu głośności w słuchawkach, regulację poziomu miksu A względem miksu B, poziomu sygnału wejściowego na danym kanale oraz włączniki funkcji MUTE i MONO. Z HP60 zintegrowano również interkom realizowany poprzez podłączany do złącza XLR mikrofon zewnętrzny. Podczas sesji nagraniowych HP60 wykorzystuje się zazwyczaj w konfiguracji: główny miks kierowany jest na wejście A, na wejście B kierowany jest click, natomiast na wejścia sygnałów zewnętrznych poszczególnych kanałów słuchawkowych kierowane są sygnały bezpośrednio od muzyków biorących udział w sesji. Taka konfiguracja pozwala każdemu z muzyków dowolnie miksować swój własny sygnał, główny miks oraz click, co zapewnia perfekcyjny odsłuch. Podsumowując, PreSonus HP60 to pełnoprawny wzmacniacz oraz mikser słuchawkowy, dostarczający „głośne i wyraźne” miksy słuchawkowe – do zastosowania zarówno w każdym studiu nagraniowym, jak i na scenie.
Dane:
– Sześć niezależnych, niskoszumowych wzmacniaczy słuchawkowych o dużej mocy wyjściowej [150mW na kanał]
– Dwa zestawy stereofonicznych, zbalansowanych wejść TRS [A oraz B]
– Stereofoniczne, pojedyncze wejście dla sygnałów zewnętrznych z regulacją poziomu głośności odrębne dla każdego z kanałów
– Regulacja poziomu sygnału na wejściu A względem poziomu sygnału na wejściu B niezależnie dla każdego z kanałów
– Interkom z regulacją poziomu sygnału realizowany poprzez zewnętrzny mikrofon podłączany do złącza XLR
– Niezależne liniowe wyjście stereofoniczne, indywidualne dla każdego z kanałów